گیاه یاب ، جامع ترین وب سایت طب سنتی در ایران

وب سایت گیاه یاب، مکانی است که شما در آن ترکیبی از طب سنتی و مدرن را کاملا حس خواهید کرد. پایگاهی جامع از گیاهان دارویی ، عرقیات و دمنوش های مختلف، انواع میوه ها و سبزیجات و دستورات آشپزی سالم را در آن پیدا می کنید.

درست در وسط فضایی مدرن و مجازی با آموزه های طب ایرانی و اسلامی آشنا شوید و سالم بمانید. طب سنتی اصیل ایران با نفس و نیتی که حکما داشتند ، طبی اثر بخش، ارزان، شفابخش و با کم ترین ضرر است.

در این وب سایت می توانید مطالب گوناگونی را در حوزه های مختلف سلامت، تغذیه، درمان های گیاهی و … مطالعه کرده و با گیاهان دارویی و خواصشان، از نزدیک آشنا شوید.

می توانید با خواص فوق العاده تخم کتان و تاثیر خارق العاده آن آشنا شده و یا ببینید چرا به رازیانه ، فرشته نجات بانوان می گویند. آیا با خواص عرق کاسنی می توان کبد چرب را درمان کرد و انواع و اقسام درمان های طبیعی و خانگی دیگر .

در گیاه یاب ویدیوهای مختلف سلامت را ببینید و خودتان در خانه انواع و اقسام دمنوش ها و جوشانده های گیاهی را بسازید.

بخش آشپزی سالم گیاه یاب نیز صدها دستور غذایی جذاب را برایتان تدارک دیده که شامل غذاهای اصلی ، سالادها ، دسرها و ... میباشد. نکته ی مهم این است که دستورات غذایی آماده شده در این بخش همگی بر اساس رژیم غذایی سالم بوده و ترکیبات آنها از پرخاصیت ترین خوراکی های طبیعی تشکیل میشوند تا بتوانید در خانه به راحتی لذیذترین و سالم ترین غذاها را تدارک ببینید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به آدرس این وب سایت، گیاهان دارویی مدنظر خود را جستجو کرده، با فواید و مضرات شان آشنا شده و با دستی پر به سراغ فصل سرد زمستان بروید.

مشاهده وب سایت : گیاه یاب