آلودگی هوا بین اصلاح طلب و اصولگرا تفاوتی قائل نمی شود

گروه اجتماعی_ روح الله بابایی صالح با بیان این مطلب اظهار کرد:  تمام اقشار جامعه،‌گروه ها و جناح های سیاسی، مسوولان و مدیریت شهری و دولت باید نسبت به حل این معضل بایکدیگر همکاری داشته باشند.

به گزارش افکار نیوز؛ نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس دهم تصریح کرد: همه آحاد جامعه و مسوولان شهری و دولتی باید با اندیشه ای که به نفع جامعه و شهر باشد با این معضل مقابله کنند.

وی ادامه داد:‌ بناباین ضرورت دارد تا همه اقشار دست به دست هم داده و این مشکل را برطرف کنند.

وی بیان کرد: آلودگی در شهر بین هیچ کس تفاوتی قائل نمی شود و همه افراد جامعه از هوای آلوده تنفس می کنند پس باید دست از اختلافات برداشت.

وی تاکید کرد: مناطق جنوبی شهر شاهد آلودگی بیشتری هستند که مسوولان شهری و دولت باید نگاه ویژه تری به این مناطق و شهروندان داشته باشند.

بابایی درباره عملکرد ولت در سال گذشته در قبال آلودگی هوا توضیح داد:‌ به طور مطلق نمی توان گفت که دولت عملکرد خوبی داشته یا خیر؛ دولت در این مدت اقداماتی انجام داده اما برای رفع آلودگی هوا نیازمند انجام اقدامات و برنامه های بیشتری از سوی دولتمردان هستیم.

وی تاکید کرد: به نظر بنده دولت در این زمینه تلاش می کند اما باید بیشتر شود و همه مسوولان و شهروندان در کنار هم قرارگیرند.

وی گفت: به عنوان شهروندان این شهر بزرگ باید مواردی را رعایت کنیم زیرا هم اکنون در سطح شهر تعداد زیادی خودروی تک سرنشن تردد می کند و یا روزانه چند میلیون موتور سیکلت کاربراتوری در تهران تردد دارند که سهم بالایی در ایجاد آلودگی هوا ایفا می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: آلودگی هوا تفاوتی بین گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و ... قائل نمی شود بنابراین طرح انتقاد از اعضای شورای شهر و ... اصلا پسندیده نیست و دولت باید راهکاری مناسب همراه با اندیشه برای حل این معضل اتخاذ کند.