در مورخه 06/09/1395 مالک یک طلافروشی در منطقه پونک – مجتمع تجاری گلستان با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض به مأمورین اعلام داشت که طلافروشی اش توسط یک آقا و خانم و در پوشش خریدار ، مورد سرقت قرار گرفته است . 
 
پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به شیوه کش روی" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
دزدان طلافروشی پونک را شناسایی کنید+تصاویر
 
اظهارات مالباخته : 
 
فروشنده مغازه بهمراه مالبخته ( مالک طلافروشی ) پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "داخل مغازه مشغول پاسخگویی به چند مشتری بودم ؛ در همین زمان آقا و خانم نسبتا جوانی حدودا 35 – 30 ساله ، وارد مغازه شده و در خصوص قیمت چند رشته دستبند سؤالاتی را پرسیدند . به بهانه خرید ، درخواست چندین رشته دستبند کردند تا به قول خودشان آنها را امتحان کنند ؛ در حالیکه همزمان مشغول پاسخگویی به چند مشتریِ داخل طلافروشی بودم ، چند رشته دستبند را در اختیار این زن و مرد قرار دادم . پس از دقایقی ، آنها در حالیکه رشته های دستبند را روی شیشه ویترین گذاشته بودند ، خداحافظی کرده و از مغازه خارج شدند ؛ [ در آنزمان ]متوجه کم شدن یکی از دستبندهای طلا نشدم اما پس از چند لحظه ناگهان متوجه نبود یکی از دستبندها به ارزش تقریبی 9 میلیون تومان شدم ؛ بلافاصله از مغازه خارج شدم اما از آن زن و مرد هیچ خبری نبود ؛ به سراغ تصاویر دوربین های مداربسته ی مغازه رفته و متوجه شدم که آن زن و مرد جوان ، در یک لحظه از غفلت بنده استفاده نموده و یک رشته دستبند طلای 70 گرمی را سرقت کردند " . 
 
دزدان طلافروشی پونک را شناسایی کنید+تصاویر
 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : "در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از این افراد توسط مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر این افراد شده و اطلاعاتی در خصوص هویت ، مخفیگاه ، محل تردد و ... آنها دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21869006 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ؛ همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند نیز درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه نمایند " .