زنجبیل در خدمت لاغری شکمی

 زنجبیل یکی از روش‌های درمانی طبیعی فوق العاده مؤثر است که به دلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع می کند. در این مطلب خواص لاغری این ریشه درمانگر را مرور کرده و چند نوشیدنی مؤثر برای آب کردن چربی های شکمی را معرفی می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

با این 6 سبزی کمتر شناخته شده آشنا شوید

سبزیجات زیادی وجود دارد که در برخی مناطق جهان وجود دارند و در برخی مناطق دیگر یافت نمی شوند. تمام این سبزیجات خواص خود را دارند. اگر می خواهید با 6 سبزی کمتر شناخته شده آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

عشق پیتزاها بخوانند 

اگر شما و خانواده تان عاشق پیتزا هستید نیازی نیست خودتان را محروم کنید. به شرط اینکه پیتزا را در منزل تهیه کنید و برای سلامت بدنتان آن را با مواد غذایی که در ادامه ذکر می‌شود، غنی کنید.

درمان چاقی با تیم پزشکی میسر است

همیشه آدم‌ها دوست دارند، از کوتاه ترین مسیرها به هدفشان نزدیک شوند، تناسب اندام و کاهش وزن یکی از آرزوهایی است که افراد چاق در ذهن می پرورانند و برای رسیدن به این هدف، راه‌های کوتاه مدت بسیاری را امتحان می کنند. اما آیا افراد با انتخاب این روش ها به موفقیت و عملی شدن آرزوهایشان نزدیک می شوند؟

سبزیجات معطر؛ غنی کننده رژیم غذایی

سبزیجات معطر فواید زیادی دارند. این سبزیجات علاوه بر خوش عطر و طعم کردن غذاها درمانگر نیز هستند. بنابراین توصیه می شود این سبزیجات را به برنامه غذایی تان افزوده و از خواص بی نظیر آن‌ها بهره ببرید.

شلغم: دوست روزهای سرد

شلغم غنی از ویتامین C و اسیدآمینه های ضروری است و میزان کربوهیدرات های پیچیده و فیبرهای موجود در این سبزی قدرت درمانی آن را بالا برده است. در فصل زمستان و سرماخوردگی شلغم بیشتر مصرف می شود. بهتر است بیشتر در خصوص خواص آن بدانید.

با سیر از چشم‌ها مراقبت کنید 

پزشکان و متخصصان چشم پزشک توصیه می کنند با اصلاح عادت‌های روزمره و بخصوص مصرف مواد غذایی مناسب سلامت چشم‌ها را ارتقا داده و بروز مشکلات بینایی را به تأخیر بیندازید. در این مطلب تأثیر سیر به عنوان یک ماده غذایی فوق العاده مفید را در سلامت چشم‌ها بررسی می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

12 توصیه ی رژیمی ضد آکنه 

آکنه یکی از مشکلات رایجی است که پوست را درگیر می کند. لازم نیست شما در سکوت از وجود این لکه ها و جوش‌ها رنج ببرید. اکنون زمان آن فرا رسیده که سرعت رشد آکنه ها را کاهش دهید و به آن‌ها توجه کنید.

آشنایی با روش تهیه خوراک عدس با رویه سیب زمینی

خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز، پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره‌ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی کاملاً سالم را تشکیل می دهند.

کیوی و کاهش کلسترول خون

همان طور که می دانید یکی از عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی، کلسترول بالای خون مخصوصاً بالا بودن کلسترول بد خون است. خبر خوش این که کیوی می تواند آن را کاهش دهد، با ما همراه باشید...

طرز تهیه 16 نوع ادویه از ایران و سراسر جهان

ادویه‌ها مزه دهنده‌هایی برای پخت و پز هستند. بسیاری از خانم‌ها ادویه‌های مورد نیاز برای آشپزی را از بازار می‌خرند، اما برخی از این ادویه‌ها را می‌توانید در منزل نیز تهیه کنید تا هم از سلامت و محتویات مواد آن مطلع باشید هم خودتان مزه متفاوتی را به دست آورید.