پیکر مطهر شهید آتش‌نشان بر دوش مردم اسلامشهر تشییع
شد

پیکر مطهر شهید علی‌رضا سفی‌زاده از آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، عصر امروز بر با حضور پرشور مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان اسلامشهر، از مقابل منزل آن شهید تا سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)  تشییع و سپس در جوار شهدای آستانه مقدس امامزاده عقیل(ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید سفی‌زاده مسئولیت و فرماندهی عملیات ایستگاه آتش‌نشانی 4 مولوی تهران را برعهده داشت، که در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو بلافاصله در محل حاضر شده، و اقدام به اطفای حریق و خارج کردن مردم از داخل ساختمان می‌کند که در نهایت با گذشت و فداکاری خود، جان صدها نفر از شهروندان را نجات داده و خود در زیر آوار ماند و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم  بزرگداشت شهید علی‌رضا سفی‌زاده فردا سه‌شنبه 12 بهمن ماه از ساعت  16 تا 18 در مسجد بقیه‌الله(عج) واقع در اسلامشهر، خیابان علی‌ابن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

شهید علی‌رضا سفی‌زاده اصالتاً اهل شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی است، که از سال 1375 وارد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شد و در حالی به فیض عظیم شهادت نائل گشت که پس از گذشت 20 سال فعالیت، اکنون که در آستانه بازنشستگی قرار داشته، روز 30 دی ماه سال 1395 در حادثه ساختمان پلاسکو به شهادت رسید، و 2 فرزند دختر از وی به یادگار گذاشته است.