آخرین وضعیت جاده های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور، گفت: در حال حاضر در اغلب محورهای استان تهران، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، مازندران،‌ گیلان، قزوین، البرز، خراسان رضوی، مازندران (ارتفاعات هراز، فیروزکوه، کندوان)، کرمانشاه (گردنه قلاجه)، چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ، مسجدسلیمان) و محور قم - تهران بارش برف گزارش شده است. 

رحمانی در رابطه با بارش باران در برخی از استان‌ها، اظهار داشت: همچنین در حال حاضر در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان (اکثر محورها)، کرمان و جنوب استان فارس بارش باران مشاهده می‌شود. 

وی تصریح کرد: در محورهای استان اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه بارش برف و کولاک گزارش شده که بر همین اساس تردد از این محورها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. 

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از یخ‌زدگی در محورهای جنوبی تهران - گرمسار و استان قم خبر داد.

رحمانی در رابطه با انسداد محور کرج - چالوس، بیان کرد: محور کرج - چالوس که از بامداد امروز به دلیل برف و کولاک مسدود شده است همچنان مسدود است و تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد. 

وی در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی نیز مطرح کرد: در حال حاضر به علت بارش برف در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس و پل کلاک) ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین اعلام شده است.