آغاز به کار خبرگزاری شهر ایران

مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها در مراسم رونمایی از خبرگزاری شهر ایران که با هدف معرفی بیشتر شوراها به مردم تأسیس شده است، اظهار داشت: بدون شک این خبرگزاری می‌تواند 117 هزار شورای سراسر کشور را به مردم معرفی کند.

 

وی با بیان اینکه این خبرگزاری می‌تواند پل ارتباطی بین مردم و 117 هزار عضو شوراهای کشور باشد، افزود: خبرگزاری شهر ایران از این پس مرجع رسمی انتشار اخبار مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سراسر کشور خواهد بود.

 

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه همه مردم سراسر کشور می‌توانند از این پس به راحتی خواسته‌های خود را به گوش اعضای شوراهای شهر و روستای خود برسانند، تأکید کرد: شوراها باید در هر صورت ارتباط خود را با شهروندان شهر و روستای خود حفظ کنند، چراکه این موضوع باعث شناخت بهتر فعالیت شوراها در سراسر کشور خواهد شد.

 

چمران با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرموده‌اند هر کسی باید شهر خود را به صورت مناسب و شایسته بشناسد، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا خبرگزاری شهر ایران برای اطلاع‌رسانی در این خصوص عملکرد و فعالیت موفق‌تری داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه خبرگزاری شهر ایران شکل گرفته تا در خصوص شهرهای مختلف ایران و کارهایی که انجام می‌شود، اطلاع رسانی دقیق‌تری داشته باشد، یادآور شد: تمام 117 هزار عضو شورای شهر و روستای سراسر کشور صاحب و خبرنگار خبرگزاری شهر ایران هستند و می‌توانند با تلاش خود به این خبرگزاری و رسانه کمک کنند.

 

چمران ادامه داد: بدون شک ما شهروندان هنوز نتوانسته‌ایم به درک درستی از انقلاب دست یابیم، چراکه اگر آن را درک می‌کردیم در بسیاری از موارد با آن، این‌گونه برخورد نمی‌کردیم.

 

چمران تأکید کرد: ملت بزرگ ایران باید با مقاومت تمام در مقابل دشمن بایستند تا آن‌ها نتوانند در انقلاب اسلامی ما خدشه‌ای وارد کنند.

 

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: خوشبختانه روز سه‌شنبه فرودگاه مهرآباد به ثبت ملی رسید که این برای ملت ایران بسیار جای خرسندی دارد.