توصیه پلیس راهور ناجا به مسافران

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اتمام وضعیت ناپایدار جوی در  محورهای اصلی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت ناپایدار جوی در محورهای اصلی کشور پایان یافته، هیچ مداخلات جوی خاصی در محورها و جاده‌های اصلی، گزارش نشده است و کلیه راه‌ها و محورهای اصلی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص مسدود بودن تعدادی از محورهای فرعی کشور نیز افزود: در حال حاضر محور پونل _خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد _ پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، سه راهی پونل در استان گیلان مسدود می‌باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، محورهای فرعی دلگان_جلگه, بزمان_دلگان, دلگان به ایرانشهر, ایرانشهر_مهرستان, جلگه به چاه اسحاق, فنوج به رمشک, نیکشهر_بنت, چاهان _زرآباد و خیرآباد و ابتر در جنوب استان سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود هستند.

رحمانی با اشاره به بارش برف و کولاک در محور فرعی سی‌سخت به پادانا در کهگیلویه و بویر احمد گفت: با توجه به برودت هوا توصیه می‌شود مسافرانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند، از سفرهای شبانه پرهیز کنند.