چرایی مشکل استخدام اخیر کارکنان شهرداری از زبان سخنگوی شورای شهر

رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با گرامی‌داشت ایام دهه مبارکه فجر بیعت همافران نیروی هوایی ارتش را با امام راحل نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب ایران دانست. 

وی همچنین به موضوع اشکال پیش آمده در آزمون استخدامی متقاضیان استخدام در شهرداری و شورای شهر تهران پرداخت و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم متوجه شده‌ایم که اشکال وارده بر مبنای محدودیت‌های قانونی سازمان امور استخدامی در این خصوص ایجاد شده است. 

تقی‌پور بروز این اشکال را متاثر از برخی گزارشات و اخباری دانست که توسط بعضی از اعضای شورای شهر تهران به سازمان امور استخدامی ارائه شده است و تاکید کرد: بروز مشکلات به دلیل اطلاعات غلط و اشتباهی بوده است که برخی از اعضای شورا به آن سازمان ارائه کردند. 

سخنگوی شورای شهر برای حل مشکل پیش آمده گفت: از همکارانمان در شورا که به این صورت اطلاعات غلط دادند خواهشمندم با ارائه گزارشات و تحلیل‌های صحیح به سازمان امور استخدامی موجب حل این مشکل شوند.

وی افزود: از دولت هم می‌خواهیم قید 3 سال را از شرایط افراد متقاضی استخدام اخیر بردارند تا متقاضیان استخدام بتوانند به حقوق‌شان برسند.