در ۲۲ بهمن به ترامپ خواهیم گفت که گنده‌تر از دهانت حرف نزن

 احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در سیصدوبیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت. 

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: در 22 بهمن امسال به آقای ترامپ به عنوان نماینده امپریالیسم جهانی می‌گوییم که خفه‌شو و گنده‌تر از دهانت با مردم ایران حرف نزن. 

دنیامالی همچنین تأکید کرد که امسال باید به آمریکایی‌های امپریالیسم و غربی‌ها بگوییم که به خاطر حرمت 220 هزار شهید که داریم محکم ایستاده‌ایم.

وی تأکید کرد: دشمنان ما اشتباه می‌کنند که تضارب آرا در ایران را به وجود اختلافات درونی بین مردم و حاکمیت می‌گذارند. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: وجود تضارب آرا توصیه ائمه معصومین و پیامبر اسلام است و آمریکایی‌ها بدانند که هرچه‌قدر حضور منحوس‌شان به صورت دخالت در ایران بیشتر شود اتحاد مردم بیشتر می‌شود. 

وی همچنین به حضور نسل‌های متفاوت از مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه انقلاب تاکید کرد و گفت دشمنان در ابتدای انقلاب فتنه‌انگیزی می‌کردند. قائله کردستان، خلق مسلمان و فتنه در بندر ترکمن و کودتای نوژه فتنه‌هایی بود که جریان لیبرال علم کردند و از همه اینها مهم‌تر تروریسم توسط منافقین بود که موجب کشته شدن 17 هزار هموطن‌مان شد.