خدمات ترافیکی در نظر گرفته شده برای دربی پایتخت

سرهنگ حسن عابدی  در تشریح جزئیات تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای دربی روز یکشنبه اظهار داشت: ما طرح ترافیکی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس را آماده و ابلاغ کرده‌ایم و از صبح روز یکشنبه، همکاران ما در رینگ اصلی و معابر حاشیه‌ای استادیوم آزادی مستقر خواهند بود تا خدمات ترافیکی و تمهیدات در نظر گرفته شده برای تسهیل و روانسازی عبور و مرور در این معابر را ارائه کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر ممنوعیت توقف خودروها در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی گفت: با توجه به ممنوعیت توقف خودروها در معابر ضلع شرقی و غربی استادیوم و همچنین رینگ اصلی، همکاران ما به سرعت خودروهایی که در این معابر متوقف باشند را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

وی ادامه داد: فوتبال دوستانی که قصد دارند روز یکشنبه برای دیدن بازی دو تیم تهرانی در استادیوم آزادی حاضر شوند لازم است تا با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های این استادیوم، سعی کنند تا حد المقدور از سیستم حمل و نقل عمومی به خصوص مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد استفاده کنند تا شاهد بار ترافیکی روان‌تر در این معابر باشیم.

عابدی اضافه کرد: همکاران ما در پلیس راهور پایتخت مجبورند در صورت اشباع شدن پارکینگ‌های استادیوم آزادی، محدودیت ورود از معابر حاشیه‌ای و بزرگراهی را به این بخش اعمال کنند که این محدودیت، قطعاً باعث ترافیک شدید برای سایر همشهریان خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان لازم است فوتبال دوستانی که برای دیدار رقابت تیم‌های مورد علاقه خود به استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند، حتماً نسبت به رعایت مقررات رانندگی توجه داشته باشند چرا که در دیدارهای گذشته این دو تیم، همواره شاهد وقوع تصادفات خسارتی پس از پایان این دیدارها بودیم.