دستگیری خدای دروغین

علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: طبق گزارش‌های واصله، به دادستانی پاکدشت اعلام شد که فردی با برگزاری کلاس‌های آموزشی که با اعتقاد انحرافی همراه است، در سطح این شهرستان اقدام می‌کند.

وی افزود: این موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولان قضایی این شهرستان قرار گرفت و نهایتا با رصدهای امنیتی و انتظامی، این فرد که مدعی شده بود در شکل و شمایل حضرت موسی (ع) آمده است، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت تصریح کرد: تحقیقات اولیه خیلی زود از ادعاهای این فرد کذاب پرده برداشت و حاکی از آن بود که این فرد وقیحانه مدعی شده خداوند متعال است و در شکل و شمایل حضرت موسی (ع) به زمین آمده تا مشکلات در کشورهای مختلف را حل کند.

وی به تشریح جلسات بازپرسی پرداخت و گفت: این فرد ادعا کرده که عذاب سختی در انتظار همه کسانی است که از امر و دستورات من سرپیچی می‌کنند و همه باید از من اطاعت کنند، چنانچه از دستوراتم اطاعت نکنند، دچار عذاب سختی خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در رابطه با آخرین وضعیت پرونده این فرد نیز تصریح کرد: متهم با قرار قانونی بازداشت شده و اقدامات تحقیقاتی در حال انجام است.