افزایش بودجه مدیریت بحران در پایتخت
احمد دنیامالی رئیس  کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در این روزها بحث بررسی بودجه در دستور کار شورا قرار دارد و تمام همکاران وقت زیادی برای آن گذاشتند و باید وقت بیشتری هم باید برای بررسی آن صرف شود.
 
وی افزود: در برنامه پنج‌ساله با توجه به کسری 5 هزار میلیاردی در بودجه تهران، مواجه هستیم، اما تنها بخشی که با افزایش بودجه همراه است بخش مدیریت بحران است که برای آن 850 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: البته برخی مناطق که دارای مشکل سوله مدیریت بحران هستند باید برای آنها سوله مدیریت بحران احداث شود که بودجه این کار جدا از بودجه مدیریت بحران سال آینده است.
 
دنیا مالی گفت: پیشنهاد دارم در بهار سال آینده در فصل بهار یک مانور مدیریت بحران در مدارس، بازار و فضاهای اجتماعی برگزار شود.
 
وی بیان داشت: برخی از اعضای شورای شهر در توئیت های شخصی خود بعضی از مسائلی که در کمیسیون ها مطرح می شود را منتشر می کنند که این کار باعث ایجاد مطالبه در بین مردم می‌شود در صورتی که هنوز این مسائل در شورا به تصویب نهایی نرسیده است.
 
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در تایید صحبت های دنیامالی گفت: این مطلب درست است در مورد تاکسی های اسنپ و تپ با وجود اینکه هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است اما به دلیل انتشار مطالب در توئیت شخصی برخی از اعضا در بین مردم مطالبه ایجاد شده است.