نظارت بر فعالیت واحدهای تجاری در سطح محله کوی نصر/ افزایش تعداد اتوبوس ها

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در خصوص وضعیت محله کوی نصر واقع در منطقه 2، اظهار کرد: بنا بر اظهارات شورایاری باید اقداماتی در حوزه های مختلف از جمله  حوزه سلامت و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، معماری و شهرسازی و عمران در سطح محله صورت گیرد.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و پسماند خشک و تر، تأمین روشنایی معابر و بوستان ها به ویژه خیابان های فرعی کوی نصر و بوستان آرزو، امکان لایروبی و سرپوشیده کردن نهر روباز واقع در بوستان گفتگو، اتخاذ تدابیر لازم به منظور ممانعت از ورود معتادین و حیوانات توسط افراد به داخل بوستانهای محله به ویژه بوستان آرزو و ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه واحدهای مکانیکی واقع در خیابان بلوچستان از مواردی است که در حوزه خدمات شهری در دستور کار قرار دارد.

پیرهادی اضافه کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله کوی نصر، چند موضوع در دست بررسی است که از آن جمله می توان به پیش بینی و تخصیص پایانه تاکسیرانی از مبدأ کوی نصر به مقاصد میدان ونک، میدان رسالت، شهرک قدس، فلکه دوم صادقیه، میدان بهرود، شهرآرا و انتهای کوی نصر و بررسی امکان افزایش تعداد اتوبوسهای خط میدان انقلاب- کوی نصر اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اصلاح خط کشی خیابان اصلی کوی نصر به ویژه خطوط عابر پیاده، امکان اصلاح جانمایی چراغ های احتیاط در خیابان اصلی کوی نصر و تعریض (تبدیل گذر 10 متری به 12 متری) از چهارراه اول تا چهارراه نظری عارف به منظور سهولت تردد وسائط نقلیه از دیگر موارد در دست بررسی در حوزه عمران است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، تعمیر و تجهیز زمین های ورزشی و احداث مجموعه ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در سطح محله از مواردی است که از سوی شورایاری مطرح شده و در دست بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه موارد مطرح شده از سوی شورایاری و اهالی محل پیگیری خواهد شد، افزود: در حوزه نظارتی و حقوقی، نظارت مستمر بر فعالیت واحد های تجاری بدون مجوز در سطح محل یکی از مسائلی است که به صورت ویژه در دست بررسی است.

پیرهادی ادامه داد: پیش بینی و تخصیص بودجه به منظور احداث مجموعه ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در محله و تخصیص بودجه به منظور پیش بینی و تخصیص پایانه تاکسیرانی در روند بررسی بودجه شهرداری در سال آتی مد نظر قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست اهالی محل از نیروی انتظامی، بیان کرد: اهالی درخواست داشتند جهت امنیت در محله کوی نصر به منظور جلوگیری از سرقت و ... نیروی انتظامی مستقر شود که این موضوع به این نهاد ارجاع داده شده است.