اخیراً فایل ضد حقوق بشری جدیدی علیه ایران شکل گرفته است

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در حاشیه چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، درباره گرا دادن خط نفاق به دشمن جهت باز کردن برخی پرونده‌های حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: موضوعات حقوق بشری و غیربشری یکی از ابزارهای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است که در این بین، گروهک‌های تروریستی و جنایتکار که همواره دست‌شان به خون مردم ایران آغشته بوده، نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند. 

وی افزود: یکی از دلایل مهمی که ما در مباحث حقوق بشری سربلند هستیم آن است که مدعیان حقوق بشری در دنیا که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را انجام می‌دهند، افرادی جنایتکار و تروریست هستند. 

دبیرکل کانون هابیلیان تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا مباحث حقوق بشری را به صورت طویل‌المدت و دائم همپای مبارزات و اقدامات دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دهد.

وی با بیان اینکه موضوعات حقوق بشری طولانی‌مدت است خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون موضوع حقوق بشر علیه ایران همواره در دستور کار دشمن برای ایراد ضربه به جمهوری اسلامی قرار داشته است. 

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 50 قطعنامه ظالمانه حقوق بشری علیه کشورمان در موضوعات مختلف تصویب شده است، اما ما در این موضوع حرف برای گفتن زیاد داریم. 

وی گفت: موضوعاتی نظیر جنایات پهلوی و اقدامات رژیم سفاک بعث عراق علیه مردم ایران که با همکاری غربی‌ها صورت می‌گرفت، نظیر ارائه سلاح‌های شیمیایی به آنها تنها بخشی از این اقدامات است. 

هاشمی نژاد افزود: برخی اقدامات تروریستی هم از سوی کشورهای غربی و عوامل آنها در داخل کشورمان صورت می‌گرفت که در این زمینه فایل‌های مجزایی برای بهره‌برداری از این موضوع به ویژه از سوی بازماندگان خانواده‌های آنها در کانون هابیلیان وجود دارد که به خوبی می‌توان دست دشمن را در انجام اقدامات ضد ایرانی مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: کانون هابیلیان و خانواده‌های آنها ظرفیت بسیار عظیمی را داشته و طی 10 سال گذشته گام‌های بسیار بزرگی در داخل کشور و خارج از ایران انجام داده که یکی از آنها مطرح شدن موضوع تروریسم بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی و ضربات آنها علیه حاکمیت ایران است. 

هاشمی‌نژاد گفت: اقدامات جنایتکارانه و تروریستی دشمنان جمهوری اسلامی ایران علیه مردم کشورمان توسط برخی افراد فرهنگی و هنری و فیلم‌ها به خوبی نمایش داده شده است، ضمن اینکه کسب رتبه اول توسط برخی از این فیلم‌ها هم نشان‌دهنده آن است که جامعه ما ظرفیت و پتانسیل پذیرش این موضوع را دارد چرا که این فیلم ها مورد اقبال عمومی واقع شده است. 

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: گوش‌های فراوانی در جامعه برای شنیدن موضوعات این‌چنینی وجود دارد، ضمن اینکه باید بر روی موضوعات حقوق بشری حساب‌شده متمرکز شد. 

وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، گروه‌ها، جوانان و تشکل‌ها می‌توانند با ظرفیت مناسب این اقدامات را در جامعه انجام دهند. 

هاشمی‌نژاد گفت: بعد از ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، فایل جدیدی به نام اقدامات ضدحقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده که منافقین یکی از پایه‌های اصلی ترورها و جنایت ها بودند. 

دبیرکل کانون هابیلیان اظهار داشت: باید هوشمندانه اقدامات اساسی در این خصوص انجام داد، البته برخی افراد در بیت آقای منتظری در زمانی مناسب به کمک دشمنان جمهوری اسلامی ایران آمده و به خیال خودشان، دست دشمنان جمهوری اسلامی ایران را برای ضربه زدن به نظام ما پر کرده و در حقیقت این موضوع را کلید زدند. 

وی در پایان تصریح کرد: باید با برنامه و دقت این موضوع را پیگیری کرده تا بتوانیم علیه دشمنانمان با دست پر ورود کنیم.