سوختگی ۳ نفر بر اثر انفجار در مغازه شارژ کپسول گاز مایع/ عکس

بهنام کرمانی با اعلام خبر حریق در یک مغازه شارژ کپسول گاز مایع ( LPG) در باره جزئیات این حادثه، اظهار کرد: ساعت 16:03 امروز(پنج شنبه) حریق و انفجار در یک مغازه شارژ کپسول گاز مایع در بلوار الغدیر ورامین، ابتدای روستای کلاته به سامانه 125 ورامین اعلام شد که به سرعت مأموران سه ایستگاه آتش نشانی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک مغازه شارژ کپسول مایع دچار حریق و انفجار شده، که مالک مغازه و کارگر آن حین شارژ کپسول‌‌ها دچار سوختگی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین با بیان اینکه آتش نشانان به سرعت عملیات اطفای حریف را آغاز کردند، تصریح کرد: مالک مغازه و کارگر آن که دچار سوختگی شده بودند به مراکز درمانی تهران منتقل شدند همچنین یکی از نیروهای آتش نشانی ورامین حین اطفای حریق دچار سوختگی سطحی شد.

کرمانی خاطرنشان کرد: پس از دقایقی آتش نشانان موفق شدند آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر کپسول‌ها جلوگیری کنند و عملیات در ساعت 16:50 به پایان رسید. همچنین علت بروز این حادثه ازسوی کارشناسان سازمان آتش نشانی ورامین در دست بررسی است.