888 هزار نفر داوطلب شرکت در کنکور

گروه اجتماعی_ دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده ( 19 بهمن تا اول اسفند 95 ) موفق به ثبت نام یا دریافت سوابق تحصیلی و یا ... نشده بودند مهلت مجددی در نظر گرفته شده است.

به گزارش افکار نیوز؛ وی گفت: داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال 96 که از ثبت نام در این کنکور جامانده اند می توانند از تاریخ 15 تا 18 اسفند جاری نسبت به نام نویسی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور

www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام و در صورت تمایل ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی توضیح داد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 به پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 19 بهمن ماه از طریق سایت سنجش کشور آغاز و تا 28 بهمن ماه ادامه داشت که با تمدید 3 روز مهلت روز یکشنبه اول اسفند ماه به اتمام رسید.

وی بیان کرد: با اتمام مهلت قانونی ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 در روز گذشته بار دیگر برای کسانی که از این ثبت نام جا مانده یا موفق به دریافت سوابق تحصلی خود نشده اند مهلت مجددی از تاریخ 15 تا 18 اسفندماه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کسانی که دیپلم نظام جدید خود را بعد از سال 84 اخذ کرده اند دارای 25 درصد امتیاز مثبت و همچنین کسانی که بعد از سال 90 موفق به گذراندن دوره پیش دانشگاهی بوده اند نیز 5درصد به نمره کل آنها اضافه می شود بنابراین این داوطلبان ممکن است برای دریافت سوابق تحصیلی با مشکلاتی مواجه شوند که سازمان سنجش تصمیم گرفته با تعیین مهلت مجدد امکان ثبت نام آنها در کنکور سراسری را فراهم سازد.