کرایه ها از اردیبهشت افزایش می یابد

اسماعیل دوستی گفت: لایحه افزایش کرایه ها پس  از بررسی در کمیسیون  عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن علنی شورا مطرح و به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: این لایحه در حال حاضر برای تایید نهایی، از سوی شورای شهر به فرمانداری تهران ارسال شده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به مدت زمان فرمانداری برای بررسی مصوبه شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات، فرمانداری پس از ارسال مصوبه افزایش کرایه ها موظف است ظرف 15 روز مصوبه را تایید و یا رد کرده و آن را به شورای شهر ارجاع دهد.

دوستی با تاکید بر اینکه لایحه افزایش کرایه های تاکسی هنوز به شورای شهر تهران ارسال نشده است اظهارکرد: شهرداری هنوز لایحه افزایش کرایه ها را به شورای شهر تهران ارسال نکرده و درخواست ما این است که این لایحه هر چه سریع تر به هیئت رئیسه شورای شهر تهران ارائه شود.

وی ادامه داد: باید هر چه سریع تر تکلیف افزایش کرایه های تاکسی در سال 96 مشخص شود تا اعضا در رابطه با میزان افزایش ها تصمیم گیری کنند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه افزایش کرایه تاکسی ها به شورای شهر خاطرنشان کرد: در شرایطی که هنوز لایحه افزایش کرایه های تاکسی به شورای شهر ارسال نشده است، پیش بینی می شود افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در سال 96 در اردیبهشت ماه صورت گیرد.