محدودیت های ترافیکی آخرهفته در استان مازندران
سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) 11 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 اسفندماه از محورهای "کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه " و بالعکس ممنوع است.
 
وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15 تا 23 روز جمعه 13 اسفندماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی اظهار داشت:تردد تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
 
وی گفت: تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روز پنج شنبه و جمعه از " تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.