آتش‌سوزی شبانگاهی در زیرزمین تئاتر شهر

در حالی که دقایقی پیش منابع غیررسمی از وقوع آتش سوزی در ساختمان مجموعه تئاتر شهر خبر می دادند طبق پیگیری ها مشخص شد که در زیرزمین مجموعه حریقی رخ داده است که با حضور نیروهای آتش نشانی این مشکل برطرف شده است.

ترافیک سنگین در خیابان ولی عصر

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور از وقوع آتش سوزی در تاتر شهر خبر داد و گفت:عوامل پلیس راهور و آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند.

سرهنگ محمد رزاقی گفت: دقایقی پیش وقوع اتش سوزی در داخل ساختمان تئاتر شهر اعلام شد و بلافاصله ماموران امدادی اورژانس و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در حال حاضر مهار شعله های آتش از سوی عوامل آتش نشانی ادامه دارد و خیابان ولی عصر حد فاصل چهار راه ولی عصر و خیابان انقلاب دارای بار سنگین ترافیک است .

رزاقی گفت: هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست و عوامل پلیس راهور در حال تسهیل در تردد خودروها برای باز کردن مسیر خودروهای امدادی و اتش نشانی هستند .

اخبار تکمیلی حاکی از اطفا حریق در تئاتر شهر دارد. لازم به ذکر است که تئاتر شهر امشب برنامه نمایشی نداشته است و مردم در آنجا حضور نداشتند.

توضیحات رییس مجموعه

پیمان شریعتی رییس مجموعه تئاتر شهر جزئیات واقعه را اینگونه تشریح کرد: همکارانی برای ساخت دکور در انبار پایین مشغول جوشکاری بودند که یکی از گونی ها آتش می گیرد که همکاران با کپسول آتش مختصر را خاموش کرده اند.

وی افزود: بر اساس رعایت نکات ایمنی با آتش نشانی نیز تماس گرفته می شود که این عزیزان نیز در محل حاضر شده اند.