لزوم اصلاح فرهنگ کار از کف محلات

مرتضی طلایی نایب  رییس شورای اسلامی شهر تهران در همایش تببین جایگاه اقتصاد مقاومتی در توسعه و کارآفرینی شهری که از سوی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان تهران و خانه اندیشمندان علوم انسانی در سالن محراب برگزار شد با بحرانی خواندن بیکاری در کشور گفت: آنچه باید مورد بازنگری قرار گیرد اصلاح فرهنگ کار و تغییر رویکرد در حوزه اشتغال است.

طلایی افزود: سهم اقتصاد محله محور در آمریکا 34 درصد و در تهران نیز 34 درصد برآورد شده است و اکنون در شهر تهران 354 خانه محله دایر شده که دارای مدیریت یکپارچه است.

نایب ریس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اقتصاد سایبری از بسترهای اشتغال است و شهرداری در 354 محله پژوهشگر خانه فناوری اطلاعات و خانه خدمات اجتماعی ایجاد کرده است.

طلایی در ادامه با اشاره قوانین مصوب شده در شورای شهر گفت: تعامل با شبکه های اجتماعی و نوآوری های علمی و خدمات الکترونیک از دیگر بسترهای اشتغال هستند که از آنها غفلت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در همایش تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی در توسعه وکارآفرینی شهری تاکید کرد: دانشگاه ها، انجمن های علمی به ویژه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و خانه های محلات می توانند امکان اصلاح فرهنگ کار را از کف محلات آغاز کنند.