رونمایی از نخستین اپلیکیشن موبایلی تاکسیرانی
 میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در نشست خبری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای سال جاری، 17 هزار تاکسی فرسوده داشتیم که تا به امروز 11 هزار و 285 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده است.
 
وی افزود: در امر نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر تهران به یک رکورد بی سابقه دست یافتیم و در همین راستا تهران رتبه نخست نوسازی در کشور را از آن خود کرد.
 
مظفر اذعان کرد: در طرح نوسازی 2 هزار و 882 دستگاه سمند، 7 هزار و 955 دستگاه پژو و 448 دستگاه آریو تحویل تاکسیرانان شده است.
 
وی بیان کرد: از اردیبهشت سال 96 نوسازی تاکسی‌های فرسوده از سرگرفته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه نخست سال 96 پرونده تاکسی‌های فرسوده بسته خواهد شد.
 
مظفر گفت: تعداد تاکسی‌های پیکان تا سال گذشته 6 هزار و 300 دستگاه بود که این عدد امروز به 714 دستگاه رسیده است.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات رسانی در حوزه دانش آموزان استثنایی شهر تهران خبر داد و افزود: از زمان بازگشایی مدارس ، سازمان تاکسیرانی در شهر تهران به 4 هزار و 800 دانش آموز خدمات رایگان ارایه کرده است.
 
مظفر تصریح کرد: تا یک هفته آینده از نخستین اپلیکیشن موبایلی تاکسیرانی رونمایی می‌شودو به بهره برداری خواهد رسید و برند این نرم افزار معرفی خواهد شد.
 
وی بیان کرد: نرخ کرایه در این اپلیکیشن موبایلی برابر یا کمتر از نرخ کرایه دو شرکت به نام آژانس‌های اینترنتی است که فعالیت غیرقانونی دارند.