تخفیف ویژه برای فرهنگیان

سید مرتضی امامی با اشاره به اینکه این شرکت در آستانه تعطیلات سال نو و نوروز برنامه‌های ویژه ای را برای فرهنگیان مدنظر دارد، اظهار کرد: سهامدار اصلی ما فرهنگیان هستند و افرادی که از 21 اسفند تا 15 فروردین از خدمات این شرکت مسافرتی استفاده کنند به صورت ویژه تخفیف می‌گیرند به نحوی که تنها با پرداخت 40 درصد هزینه می‌توانند مسافرت کنند و 60 درصد باقی مانده هم به صورت اقساط 10 ماهه با گرفتن گواهی کسر حقوق از آنها کسر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای سفر به عتبات عالیات گفت: تورهای یک هفته‌ای را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا فرهنگیان متقاضی بتوانند از این تسهیلات و مسافرت‌ها استفاده کنند و لحظه سال تحویل را در کربلا یا نجف باشند.

مدیرعامل شرکت زاگرس با اشاره به ثبت نام 600 خانواده فرهنگی برای اعزام به عتبات این شرکت در ایام تعطیلات گفت: برای سلامت مسافران در عراق، تمام موادغذایی را از ایران به آنجا می‌بریم و محل‌های اقامت نیز در درجه الف است.

وی گفت: به مناسبت تولد حضرت فاطمه(ع) و روز زن، بانوانی که در بازه زمانی 21 تا 29 اسفند از تورهای مسافرتی استفاده کنند به ازای هر یک از این بانوان مبلغ 150 هزار تومان تخفیف دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت زاگرس با اشاره به اینکه تور ویژه‌ای هم به مناسبت مراسم سال تحویل و آغاز سال جدید برای سفر به نجف اشرف مدنظرداریم، گفت: در این برنامه قرار است افراد علاقمند لحظه سال تحویل را در کنار حرم مطهر حضرت علی(ع) باشند.

امامی گفت: ما حتی این آمادگی را داریم که فرهنگیان را در قالب گروه‌های مختلف به مسافرت‌های توریستی و پژوهشی ببریم و فرهنگیان از مکان‌های آموزشی کشورهای دیگر بازدید کرده و احتمالا دوره‌های آموزشی چند روزه‌ای هم داشته باشند و در گذشته نیز چند سفر به مالزی در همین زمینه انجام شده است.

وی گفت: در چینش سفرها هم این امکان را داریم که تورهایی را ویژه فرهنگیان برنامه‌ریزی کنیم و در این سفرها بازدید از مکان‌های فرهنگی و آموزشی در اولویت قرار دارد.