تمام تاکسی ها مجهز به دستگاه کارتخوان می شوند

مهدی چمران گفت: روز 300 اسفندماه، زمان آغاز نام نویسی کاندیدای شوراهای شهر و  روستا اعلام شده است و این نام نویسی بدون شک مشکلاتی را برای متقاضیان در پی خواهد داشت.

وی افزود: در ایام تعطیل، افرادی که بخواهند برای شرکت در انتخابات شوراها نام نویسی انجام دهند بدون شک در برنامه ریزی خود برای ایام عید با مشکل مواجه شده و افرادی که در قالب برخی دستگاه ها، وظیفه نام نویسی را برعهده دارند نیز مشکلاتی را خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به امکان کسری برخی از مدارک متقاضیان نام نویسی در انتخابات شوراها تصریح کرد: بدون شک ایام عید زمان مناسبی برای نام نویسی در انتخابات شوراها نیست زیرا ممکن است افرادی مدارکشان دارای نقص باشد اما در تعطیلات قادر به رفع نقص مدارک خود نخواهند بود.

چمران در خصوص آخرین وضعیت لایحه افزایش کرایه تاکسی خاطرنشان کرد: این لایحه در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران مورد بررسی اعضا قرار گرفت اما در نهایت به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، تصویب آن به روز یکشنبه 22 اسفندماه موکول شد.

وی در رابطه با مباحث مطرح شده از سوی برخی از اعضای شورا مبنی بر لزوم تجهیز تاکسی های تهران به دستگاه های کارت خوان اذعان کرد: این درخواست از سال ها قبل همواره مطرح بوده است و با تاکید اعضای شورای شهر تهران، در طول سال 96، تمام تاکسی ها مجهز به دستگاه های کارت خوان خواهند شد.