صدقه های خود را با تماس با سامانه 7355 پرداخت کنید
سید ابوالفضل پرپنچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: جشنواره نیکوکاری امسال از یک ماه پیش آغاز و تا پایان سال ادامه دارد و این پایگاه‌ها فقط در میادین اصلی شهر، مساجد، خیریه‌ها و پایگاه‌های بسیج بر پا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امسال همانند سال‌های پیش در سطح شهر چادر و ایستگاهی برپا نمی‌شود، تصریح کرد: هدف ما این است که خیران با تمایل خود به انجام این کار اقدام کنند و شهر چهره‌ای معنوی‌تر به خود گیرد، صدا و سیما نیز در این راستا تبلیغاتی را انجام داده است.
 
پرپنچی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این جشنواره، افزود: با توجه به استقبال مردم در این امر، پیش بینی می‌شود که تا پایان سال 95 این کمک‌ها به رقم 10 میلیارد ریال و حتی فراتر از آن رود و اگر کمتر از این رقم باشد نتیجه می‌گیریم که امکانات ما در این زمینه کم بوده و به هدف مطلوب خود نرسیده‌ایم.
 
قائم مقام کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: این جشنواره 18 اسفندماه در مدارس، 19 اسفندماه در کمیته‌های امداد و 20 اسفندماه در مصلی‌ها برگزار می‌شود. همچنین خیران می‌توانند صدقه‌های خود را از طریق تماس با شماره 7355 و انتخاب گزینه مورد نظر پرداخت کنند.