ساماندهی واحدهای فروش مصالح ساختمانی در محله آسمان/ ساماندهی ترافیکی خیابان ایثارگران شمالی در محله پرواز

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با  وضعیت محله آسمان واقع در منطقه 2، گفت: اعضاء شورایاری محله پیشنهاداتی را در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از جمله ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه واحدهای فروش مصالح ساختمانی اعم از آجر، آهک، سنگ و مراکز فروش احشام و دام و کشتار مرغ و تعمیرگاه های موقت اتومبیل در سطح محله و همچنین نگهداری از توتستان 50 هکتاری به منظور تبدیل شدن به باغ ملی مطرح کرده اند که این موارد در دست بررسی است.

وی افزود: احداث روگذر و یا زیرگذر در چهارراه سرو به منظور ساماندهی ترافیکی چهارراه مذکور، پیش بینی خروجی از بزرگراه نیایش به بلوار شهید فرحزادی به منظور ساماندهی ترافیکی، امتداد و اتصال سیمون بولیوار به بزرگراه یادگار امام (ره) و همچنین پیاده راه کردن خیابان 18 متری مطهری سایر مواردی است که در حوزه عمران پیگیری می شود.

احداث مراکز فرهنگی و ورزشی در زمین های بایر محله

 پیرهادی در ادامه ضمن تأکید بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و وررزشی برای قشرهای مختلف در محله بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز مواردی در دست بررسی است که از آن جمله می توان به احداث مراکز فرهنگی و ورزشی در سطح محله به منظور بهره مندی جوانان در زمین های بایر محله اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حوزه معماری و شهرسازی محله آسمان اظهار کرد: در این بخش نیز نظارت مستمر بر صدور پروانه و تغییر کاربری های ایجاد شده در سطح محله از نقطه نظر کاربری های تجاری و خدماتی و ... در دستور کار است.

*محله پرواز ( منطقه 2)

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در ادامه درباره وضعیت محله پرواز واقع در منطقه 2 بیان کرد: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری محله مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و رفت و روب معابر و تأمین روشنایی معابر سطح محله در دست پیگیری است.

ساماندهی ترافیکی خیابان ایثارگران شمالی

وی با اشاره به اجرای برنامه هایی در راستای کاهش ترافیک در سطح محل گفت: در این زمینه ساماندهی ترافیکی خیابان ایثارگران شمالی در دست بررسی است.  

پیرهادی افزود: در حوزه عمران محله پرواز، ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر، نصب سرعت کاه در خیابان ایثار شمالی، نصب علائم ترافیکی در شهرک کیهان (خیابان منتهی به بوستان ژوراسیک) و نصب چراغ راهنمایی در تقاطع خیابان شهید آهنگرانی و خیابان پارک در دست پیگیری است.

 رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه ریزی مدیریت شهری جهت استفاده شهروندان از سراهای محلات گفت: در همین زمینه  تجهیز ساختمان سرای محله پرواز و همچنین تغییر تعرفه قبوض آب، برق و گاز ساختمان سرای محله به تعرفه فرهنگی در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اهالی و اعضاء شورایاری محله پرواز از نیروی انتظامی درخواست داشتند جهت ساماندهی معتادین در سطح بوستان های محله کانکسی را در محل پیش بینی کند که این موضوع به نیروی انتطامی ارجاع داده شده است.