ارائه خدمات به بیماران نادر در ایام نوروز

 شکیبا پردل با اعلام این مطلب اظهار داشت: مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر در ایام نوروز نیز مانند سایر روزهای سال خدمات پایه پزشکی و تشخیصی را به بیماران نادر و سایر مراجعان ارائه می­‌دهد.

پردل افزود:  این خدمات برای بیماران نادر همچون همیشه رایگان خواهد بود و برای سایر مراجعان نیز در ساعات یک بامداد تا 6 صبح همراه با 30 درصد تخفیف است.

مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر ایران اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌هایی در سال جدید برای غربالگری و مشاوره به مراجعان تدارک دیده شده است که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد؛ ضمن اینکه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بنیاد بیماری‌های نادر ایران در سال جدید با دعوت از بهترین پزشکان و متخصصان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

پردل - پیشگیری از بروز بیماری‌های نادر و داشتن جامعه سالم تر را حق تک تک افراد جامعه دانست و تاکید کرد:رسیدن به هدف والای جامعه سالم در سایه تلاش شبانه روزی همکاران خدوم در این مجموعه میسر خواهد بود و البته همیاری رسانه‌های گروهی به عنوان بازوی توانای بنیاد بیماری‌های نادر تکمیل کننده خدمت رسانی به بیماران و افراد جامعه است.