احداث زمین چمن مصنوعی در "محله سپهر"/ ساخت مسجد در "محله فراز"

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله سپهر واقع در منطقه 2، اظهار کرد: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مواردی از جمله ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه واحدهای فروش اتومبیل در زیر پل یادگار امام (ره) و خیابان دادمان، امحاء حیوانات موذی اعم از موش، تأمین روشنایی معابر و بوستان های سطح محله به ویژه بوستان هما، سروناز، سپهر و تجهیز بوستان های سطح محله به امکانات ورزشی و رفاهی در دست پیگیری است.

اصلاح هندسی معابر محله سپهر

وی اضافه کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز پیشنهاداتی از سوی شورایاران محله سپهر مطرح شده که عبارتند از اصلاح هندسی مسیر جنب مجموعه اریکه ایرانیان و خیابان فرحزادی به منظور کاهش بار ترافیکی و پیش بینی مسیر ورودی از بزرگراه نیایش به خیابان فرحزادی که این موارد در دست بررسی است.

پیرهادی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله بیان کرد: برای سرعت دادن به برنامه های مد نظر تجهیز ساختمان سرای محله و احداث زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته شده است.

*محله فراز(منطقه 2)

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص وضعیت محله فراز واقع در منطقه 2، تصریح کرد: در این محله مواردی از جمله تأمین روشنایی معابر به ویژه خیابان فاتحان در دست بررسی است.

وی به بررسی موضوعات پیشنهاد شده از سوی شورایاران محله در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز راه اندازی خط تاکسی در مسیر بام تهران، اصلاح هندسی خیابان فاتحان و احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در محدوده میدان بهرود در دست پیگیری است.

اتمام ساختمان سرای محله فراز

پیرهادی گفت: تکمیل عملیات احداث ساختمان سرای محله، احداث اماکن و فضاهای فرهنگی و ورزشی و احداث مسجد در سطح محله ( بنا به اظهارات اعضای شورایاری محله فاقد مسجد است) سایر مواردی است که در حوزه فرهنگی پیگیری می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به درخواست اهالی محل از نیروی انتظامی گفت: طبق درخواست مطرح شده از نیروی انتظامی خواسته شده کانکسی را در محل جهت تأمین امنیت پیش بینی کند.