برخورد قانونی نیروی انتظامی با متخلفان چهارشنبه آخر سال

سیدحسین هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران و در  پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای برای مردم در چهارشنبه آخر سال خواهید داشت و با متخلفان چه برخوردی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: خوشبختانه تمام کارهایی که در سال گذشته برای روز چهارشنبه آخر سال نیز انجام گرفت امسال نیز تکرار خواهد شد و امیدواریم مردم خوب ما مراعات یکدیگر را داشته باشند.

وی افزود: ما تمایل داریم در آستانه ایام نوروز و ولادت حضرت زهرا(س) مردم به جشن و شادی بپردازند اما باید خانواده‌ها در این زمینه نیز دقت لازم را داشته باشند و از حوادثی که طی سالهای گذشته ایجاد شده جلوگیری کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در سالهای گذشته هموطنان ما در چهارشنبه آخر سال دچار آسیبهایی شدند که امیدواریم مردم با رعایت قوانین و توجه به یکدیگر مانع بروز حوادث و خطرات برای خود و همشهریان شوند.

هاشمی تصریح کرد: یقین دارم که امسال مردم در چهارشنبه آخر سال مراعات بیشتری را خواهند کرد و باید به آرامش یکدیگر و بیماران توجه داشته باشند.

وی  همچنین تاکید کرد: نیروی انتظامی با تمامی متخلفانی که به قوانین در چهارشنبه آخر سال دقت نکنند برخورد جدی خواهد کرد و این افراد تا پایان تعطیلات در بازداشت باقی می‌مانند.