تلاش های هرساله شهرداری تهران در آستانه عید نوروز

مجتبی شاکری گفت: سازمان زیبا سازی برای انتخاب اِلمان ها و یا فعالیت  های این چنینی، جلساتی را تحت عنوان جلسه تبلیغات محیطی برگزار می کند.

وی افزود: در شرایطی که در آستانه سال جدید قرار داریم، هنوز جلسه ای در رابطه با تبلیغات محیطی روزهای پایانی سال و عید نوروز برگزار نشده است.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور نماینده شورای شهر در جلسه تبلیغات محیطی شهر تصریح کرد: در شورای شهر تهران من به عنوان نماینده پارلمان پایتخت در جلسات تبلیغات محیطی شهر انتخاب شده ام و در جلسات سازمان زیبا سازی در رابطه با تبلیغات محیطی حضور پیدا می کنم.

شاکری با تاکید بر اینکه " انتخاب اِلمان های نوروزی نیاز به تایید شورای شهر ندارد" اظهارکرد: برای انتخاب اِلمان هایی که در آستانه عید نوروز در سطح شهر زینت بخش پایتخت می شوند، نیازی به تایید شورای شهر نیست زیرا تمام موضوعات در جلسه تبلیغات محیطی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: هر سال شاهد هستیم که شهرداری تهران در آستانه عید نوروز برنامه های مختلفی را برای زیبا تر کردن شهر در دستور کار قرار می دهد و امسال نیز بدون شک شاهد چنین برنامه هایی خواهیم بود.