با توجه به آخرین تغییرات تعداد اعضای کانال های تلگرامی خبر فوری در رتبه اول کانال های تلگرام با ۱ونیم میلیون مخاطب در میان همه کشورهای جهان قرار گرفته است.
بررسی بازدید کانالها در 6 ساعت، نشان می‌دهد که کانال خبر فوری 340 هزار بازدید کننده وفادار دارد و این آمار بازدید در 24 ساعت از مرز 470 هزار بازدید مخاطب نیز می گذرد.
کانال خبر فوری با آدرس https://telegram.me/akhbarefori در کنار انتشار اخبار از ۶۰۰ رسانه معتبر و رسمی مجوز دار، مدتی است که  فعالیت خود را نیز به صورت سایت خبری خود آغاز کرده است و سایت آن نیز به سرعت رتبه خود را در میان سایت های خبری بهبود می بخشد که تا روز انتشار این خبر رتبه سایت خبر فوری در الکسا زیر ۵۰۰ می باشد.
در حال حاضر در 8 بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، فناوری، استان ها و چندرسانه ای فعال است که می توان برای مشاهده آن به لینک http://www.Khabarfori.com مراجعه کنید.
خبر فوری همچنین اپلیکیشن خود را نیز به تازگی در بازار عرضه کرده است که می توان برای دانلود آن به لینک دانلود اپلیکییشن «خبر فوری» به آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.khabarfoori/?l=fa مراجعه کرد.
خبر فوری بجز صفحه وب سایت، اپلیکیشن اندرویدی و کانال تلگرامی در اینستا به آدرس https://www.instagram.com/akhbare.fori در تویتر به آدرس https://twitter.com/AkhbarFori و در فیس بوک به آدرس https://www.facebook.com/khabarefori/
در یوتیوب به آدرس https://www.youtube.com/channel/UCJANVeqcT7fp09r5Qqb4hlw و در آپارات به آدرسhttp://www.aparat.com/akhbar.fori قابل پیگیری است.
لازم به ذکر است رادیو سرنا نیز یکی دیگر از رسانه هایی است که با محتوایی تولیدی و سرگرم کننده است که برای مشاهده کانال آن به ادرس https://telegram.me/Sornanews و همچنین سایت رادیو سرنا http://www.radiosorna.com مراجعه کنید.
اپلیکیشن رادیو سرنا نیز در بازار و گوگل با همین عنوان عرضه شده است که علاقمندان می توانند آن را از http://goo.gl/KGYV7Zدانلود نمایند.