حضور چشم گیر کارکنان نیروی انتظامی در طرح حفظ قرآن کریم

حجت الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی در همایش تجلیل از چهره های قرآنی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در سخنانی بیان داشت: نیروی انتظامی سازمان برتر قرآنی در کل کشور است و این موفقیت به برکت فعالیت های قرآنی آحاد کارکنان و در صحنه بودن فرماندهان آن نیرو است.

این مقام مسئول به حضور 95 هزار نفری کارکنان نیروی انتظامی در طرح حفظ قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تاکنون 52 هزار نفر از خانواده بزرگ نیروی انتظامی، حافظ حداقل یک جزء از قرآن کریم هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه تاکید کرد: با توجه به ماموریت ها و مسئولیت های خطیر نیروی انتظامی، قرار گرفتن در پناه قرآن، ضروری ترین مسئله است، چرا که به تعبیر حضرت علی (ع)، قرآن حافظ و نگهبان آنانی است که در این پناهگاه قرار گرفته اند.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا باید به مسائل قرآنی بسیار پایبند باشند، خاطرنشان کرد: در دنیای پر آشوبی که استکبار برای جهان رقم زده و با تمام امکانات به جنگ با اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده، هر خانواده ای که در پناه قرآن قرار گیرد از تهاجمات فرهنگی استکبار در امان است.

در پایان این همایش از حافظان قرآن کریم و تعدادی از فرماندهان و مدیران برتر قرآنی خوزستان با اهداء هدیه و لوح، تقدیر و تجلیل شد.