لزوم انجام کار اساسی در مبارزه با مواد مخدر
سردار علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با تقدیر از عملکرد ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران اظهار داشت: اقدامات کنونی در ساماندهی معتادان استان قابل مقایسه با گذشته نیست و بخشی از منویات مقام معظم رهبری در عمل به تکالیف و وظایف قانونی در این بخش محقق شده است.
 
وی افزود: اعتیاد معضل روز بشر است و هر روز گسترش می‌یابد و در حال حاضر نه تنها با نقش افغانستان و پاکستان در تولید موادمخدر سنتی مواجه هستیم، بلکه شکل صنعتی مواد مخدر که حاصل علم و فناوری و تفکر برخی افراد تحصیلکرده است، سلامت و امنیت جوامع را به خطر انداخته است.
 
 قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر رویکرد اجتماعی مورد نظر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در مبارزه با موادمخدر را کاری اساسی و علمی دانست و تاکید کرد: هر کشوری بتواند از ظرفیت‌های اجتماعی خود برای پیشگیری از اعتیاد استفاده کند، موفق است.
 
سردار مویدی اثرات اقدامات پیشگیرانه در عرصه موادمخدر را در سال‌های آینده نمایان برشمرد و گفت: ارائه آمار دقیق در حوزه موادمخدر در اتخاذ برنامه‌ریزی‌ها اهمیت زیادی دارد.
 
وی ادامه داد: ورود عالمانه مقام معظم رهبری به موضوع آسیب‌های اجتماعی موجب شد تا دستگاه‌ها در بخش‌هایی همچون کودکان و زنان آسیب دیده بسیج شوند.
 
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با تقدیر از عملکرد استاندار تهران و ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: تدابیر خوب استانداری تهران در راستای برنامه‌‌های ستاد مبارزه با موادمخدر کشور اتفاقات خوبی را در این بخش رقم زده و امیدواریم در آینده نیز فضای بهتری برای ساماندهی معتادان و مقابله با خرده فروشان فراهم شود.