رانندگان این دو شماره را بخاطر بسپارید

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، همچون سال‌های گذشته با به‌کارگیری تمام نیروهای خود در واحد امدادخودرو و سامانه جامع اطلاع‌رسانی گردشگری کشور، در تمام ساعات شبانه‌روز، همراه مسافران نوروز 1396 است.

به‌گزارش  کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، امدادخودروی کانون، با بهره‌گیری از 1400 نفر نیروی امدادی متخصص، 66 نمایندگی، 22 شرکت امدادی تحت‌پوشش، 93 تعمیرگاه، 88 پایگاه چادر امدادی، 790 دستگاه خودروی امدادی سبک و سنگین و 16 گروه خودروساز، نوروز امسال، به‌صورت شبانه‌روزی در سراسر ایران، به هم‌وطنان و گردشگران خدمات امدادی عرضه می‌کند.

همچنین سامانه 09629، در تمام طول شبانه‌روز، اطلاعات موردنیاز مسافران را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی، موزه‌ها، اماکن اقامتی، اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب‌وهوا و مسیرهای دسترس به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور ازجمله اطلاعاتی است که سامانه جامع اطلاع‌رسانی گردشگری کشور به گردشگران عرضه می‌کند.

مسافران نوروزی می‌توانند برای دریافت خدمات امدادخودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و اطلاعات گردشگری در سراسر کشور، با شماره‌ تلفن‌های 6423 (021) و 09629 تماس حاصل کنند.

در کنار این خدمات سامانه 09669 قادر است مواردی چون شکایات، پیشنهادها، تقدیر و تشکر از مراکز گردشگری و اماکن اقامتی سراسر کشور را به‌ثبت برساند و به مراجع ذی‌ربط ارجاع دهد.