شهرداری مالکیت پارک پردیسان را نمی‌خواهد

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با اشاره به فعالعیت شهرداری تهران در برخی از پارک های شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران در پارک‌های طبیعی اطراف تهران مانند پارک سرخه حصار تنها کار آبادانی و تکمیل پروژه را بر عهده دارد.

 

وی با بیان اینکه مالکیت این پارک به شهرداری تهران واگذار نشده است، افزود: شهرداری تهران تنها برای استفاده مردم از این فضای تفرجگاهی آن را  تکمیل کرده است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مالکیت پارک سرخه حصار هنوز بر عهده منابع طبیعی است، گفت: درخواست داریم که پارک پردیسان غرب تهران که سازمان حفاظت محیط زیست در آن جا مستقر است را به عنوان بهره‌برداری به شهرداری تهران واگذار کنند تا شهرداری تهران بتواند فضای سبز این محل را احیا کند.

 

امانی ادامه داد: شهرداری تهران مالکیت این پارک را نمی خواهد، به همین دلیل درخواست داریم که سازمان حفاظت محیط زیست اجازه دهد این پارک را زنده کنیم تا مردم بتوانند از فضای آن استفاده کنند.
 
وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران از رئیس جمهور کشور درخواست کرده‌اند که بهره‌برداری این پارک را به شهرداری تهران واگذار کند.