در ایام نوروز گشت های پلیس فعال تر می شوند

سردار محسن خانچرلی در اولین جلسه قرارگاه نوروزی در شیفت اول تعطیلات نوروزی با اشاره به فعالیت مضاعف کارکنان انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 گفت: نمایندگان معاونت ها و پلیس های تخصصی در قرارگاه نوروزی باید اقدامات و عملکردهای یگان های انتظامی را رصد کرده و روزانه گزارش عملکرد آنها ضمن تجمیع تا از طریق مبادی ذیربط به ناجا منعکس شود،قرارگاه نوروزی باید ضمن دریافت عملکرد و اشراف بر نحوه خدمت رسانی کارکنان به مردم، نقاط قوت و ضعف را دقیقا شناسائی و نسبت به رفع معایب اقدام کند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت:کنترل محورهای مواصلاتی،تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور و انتظامی در جاده های درون و برون شهری یکی از ماموریت های مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروزی است.

خانچرلی اظهار داشت: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه است که این وظایف در ایام نوروزی با آمادگی بیشتری توسط پلیس غرب استان تهران انجام می گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: نیروی انتظامی غرب استان تهران سعی دارد با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی وخروجی شهرها در ایام نوروز، امنیت و آسایش هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مسافرت های شهروندان در ایام نوروز و کاهش حضور مردم در منازل، گفت : رسیدگی به جرائمی همچون سرقت از جمله بخشهائی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعال شدن 34 ایستگاه پلیس در جاده های درون وبرون شهری گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز بوده و همچنین قرارگاه نوروزی از 25 اسفند به صورت شبانه روزی آغاز به فعالیت کرده است.

گفتنی است، اولین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) به ریاست سردار خانچرلی و با حضور نمایندگان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها برگزار شد.