خط 6 مترو به زودی به بهره برداری می رسد

 امروز و در دومین روز از تعطیلات عید نوروز و در حالی که مردم به دید و بازدید عید مشعول هستند، مدیران مترو از بزرگ ترین پروژه شهر تهران بازدید داشتند. در این بازدید مهندس درویشی، مدیرعامل شرکت مترو؛ مهندس پورهاشمی، مدیر پروژه خط ٦ و عضو هیئت مدیره شرکت مترو تهران به همراه مهندس بهرامی، مدیرعامل پیمانکار قطعه شمالی این خط (شرکت چیلکو) به بازدید از این پروژه که بدون تعطیلی در حال فعالیت و کار شبانه روزی است پرداختند.

مهندس درویشی ضمن بازدید از این پروژه با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این خط در حال حاضر به ٩٥٪‏ رسیده است تاکید کرد: بیش از ٢٣ کیلومتر ریل گذاری این خط نیز با موفقیت اجرا گردیده است.

مدیرعامل مترو در ادامه اظهارداشت: فعالیت این پروژه حتی در ایام نعطیل سال نو نمایانگر عزم جدی دست اندرکاران این پروژه عظیم و ملی جهت تسریع در اتمام کار و افتتاح است که به زودی شاهد بهره برداری از کل مسیر ٣٢ کیلومتری به همراه ١٠ ایستگاه بهره برداری و ١٧ ایستگاه عبوری در آینده نزدیک خواهیم بود.

شایان ذکر است این بازدید شمال غرب تا مرکز تهران ادامه داشت و در آن ضمن بررسی روند فعالیت ها در چهار ایستگاه سولقان (Z6-1)، شهرزیبا (X6) و شهید اشرفی اصفهانی (U6) و گیشا (Q6) به طول بیش از ١٢ کیلومتر در خط ٦ متروی تهران؛ عزم مثال زدنی مدیران، مهندسین و کارگران زحمتکش در تعطیلات سال نو مورد تشکر و تفقد مدیرعامل شرکت مترو قرار گرفتند.