آخرین مهلت ثبت‌نام دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 فرصت ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی و دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96 امروز سه‌شنبه (15 فروردین 96) پایان می‌یابد.

داوطلبانی که تا به امروز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. داوطلبان باید با انتخاب کد رشته محل مورد علاقه خود با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز آموزشی مورد نظر مراجعه و با پرداخت هزینه ثبت‌نام به مرکز آموزش به مبلغ 23 هزار تومان برای ثبت‌نام اقدام کنند.

* مدارک مورد نیاز جهت مراجعه به مراکز آموزشی

6 قطعه عکس 3.4. اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی. اصل و تصویر وضعیت اشتغال مختص شاغلان. ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آقایان را مشخص می‌کند. اصل یا تصویر کاردانی مورد تایید.

بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی - کاربردی پذیرش کدرشته محل‌های  جدول زیر از رشته‌های تحصیلی پذیرش‌کننده حذف شده و پذیرش دانشجو در این کدرشته محل‌ها انجام نخواهد شد. لذا داوطلبان برای ثبت‌نام در این کدرشته محل‌ها به مراکز آموزشی یاد شده مراجعه نکنند.

انتهای پیام/