لزوم ارائه گزارش شهرداری تهران در خصوص نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی

 احمد دنیامالی در جریان سیصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۶ اظهار کرد: ایشان نکات ارزشمند و گهرباری را در ابتدای سال مطرح کردند که می‌طلبد همه مسئولان در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شورای شهر تهران نیز از سه سال گذشته و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اقداماتی را در این زمینه آغاز کرد که با توجه به شرایط می‌طلبد که شهردار تهران و معاونین وی گزارشاتی را در خصوص نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی در شهر مطرح کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: این گزارش می‌تواند نشان دهد که شهرداری تهران تا چه حدی در اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و مردم نیز از آن مطلع شوند.

دنیامالی در ادامه به موضوع امنیت تهران و شهادت دو تن از مأموران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این دو مأمور عزیز در ایست و بازرسی و به خاطر امنیت شهروندان جان خود را از دست دادند که امیدواریم تلاش مأموران نیروی انتظامی همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی از سوی همکاران مان از سوی شهرداری تهران صورت گرفت.

دنیامالی در ادامه به افتتاح تصفیه خانه دریاچه چیتگر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با ۳۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید و قطعاً نگرانی‌ها در خصوص کیفیت آب این منطقه با افتتاح این تصفیه خانه برطرف خواهد شد.