ارائه گزارش تحقیق و تفحص از معدن روستای آق دره تکاب

 سلمان خدادادی درباره جلسه شب گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح تشکیل سازمان حفاظت محیط‌زیست با ادغام سازمان منابع طبیعی و امور اراضی با امضای ۷۴۴ نفر از نمایندگان نخستین دستور این جلسه بود، از این رو کارشناسان از حوزه‌های مختلف مربوطه با حضور در کمیسیون اجتماعی نظر تخصصی خود را اعلام کردند.

نماینده مردم ملکان تصریح کرد: با توجه به اهمیت طرح مذکور، کارگروهی تشکیل شد تا ضمن بررسی کارشناسانه نتیجه تخصصی را تا دو هفته آینده به کمیسیون اجتماعی اعلام کند، پس از این بررسی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

وی با یادآوری طرح تحقیق و تفحص از معدن روستای آق دره تکاب به عنوان یکی از دیگر دستور کارهای کمیسیون اجتماعی، افزود: این طرح کمتر از شش ماه مورد بررسی قرار گرفت و گزارش آن در کمیسیون اجتماعی قرائت شد.

خدادادی ادامه داد: گزارش تحقیق و تفحص از معدن روستای آق دره تکاب مورد تصویب نمایندگان در کمیسیون اجتماعی قرار گرفت و به زودی به صحن علنی جهت ارائه گزارش تحقیق و تفحص ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طرح تحقیق و تفحص مذکور به دنبال شلاق زدن تعدادی از کارگران معدن روستای آق دره تکاب مطرح و پیگیری شد، در واقع این گزارش در مدت سه ماه بررسی و ارائه شد.