آقای حقانی! شما در شهرداری حراج باغ‌ها و تراکم‌فروشی را پایه‌گذاری کردید

ناصر امانی با اشاره به اظهارات آقای حقانی در جمع مجموعه خودساخته وغیرقانونی مجمع شورایاران اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: شورایاری‌ها مجموعه‌ای منسجم و یکپارچه براساس آیین نامه مصوب شورای شهر هستند و هرگونه تغییر در روش اداره و یا تفکیک آن به جناح‌های سیاسی قطعا خلاف قانون بوده و زمینه را برای انحلال این نهاد مردمی که یکی از یادگاران دوران مدیریت قالیباف در شهرداری است، فراهم خواهد کرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به سخنان حقانی که اقدامات شهرداری را غیراصولی و مخرب خوانده گفت: کافی است  به فرمایشات و تشکر و قدردانی ایشان از اقدامات شهرداری تهران در جلسات روزهای یکشنبه و سه شنبه شورای شهر در این دوره مراجعه کنید و از ایشان بپرسید کدام یک از این اقدامات مخرب و غیراصولی بوده است؟

امانی ادامه داد: آقای حقانی در شرفیابی اعضای شورا و مدیران شهرداری به محضر مقام معظم رهبری حضور داشت و قطعا فراموش نکرده که معظم‌له فرمودند مدیریت تهران در مجموع مدیریت خوبی است و کارهای برجسته‌ای در سال‌های اخیر در تهران انجام شده است. به طوری که از مدیریت شهرداری به عنوان مصداق مدیریت جهادی یاد کردند و فرمودند کشور را هم می‌توان با همین روش اداره کرد.

معاون شهردار تهران افزود: در آستانه انتخابات همه چیز در معرض تحریف قرار گرفته است. اتفاقا زیرساخت‌های شهری در این دوره از نابودی و اضمحلال نجات یافتند و بزرگراه‌ها و تونل‌های شهری احداث و روددره‌ها هم ساخته شدند و هم ساماندهی گشتند. این در حالی است که در دوره‌ای که شما از مدیران اصلی شهرداری تهران بودید و شهر بدون شورا توسط شهردار مطلق‌العنان و با حمایت همه جانبه دولت اداره می‌شد و هیچ محدودیتی نداشتید بجای توجه به زیرساخت‌های شهر به حراج باغات تهران پرداختید و تراکم‌فروشی را پایه‌گذاری کردید.

امانی گفت: چه زیرساختی مهم تر از توسعه حمل‌ونقل عمومی است که در این دوره چند برابر طول دوران بلدیه توسعه یافته و متروی تهران به افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است. ضمن اینکه این شهرداری تهران است که در روزهای آینده مشکل حمل و نقل مسافران فرودگاه امام(ره) را که مایه شرمندگی شده با افتتاح مترو حل خواهد کرد.