ساماندهی ترافیکی چهارراه دریان نو/ توسعه میدان میوه و تربار در خیابان رودکی

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله تهران ویلا واقع در منطقه 2 گفت: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مواردی از جمله نظارت مستمر بر مراقبت و آبیاری از درختان موجود و غرس درختان جدید در خیابان امام منتظر، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و نیز افزایش تعداد مخازن به منظور اجرای طرح تفکیک زباله تر و خشک در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: پیش بینی احداث سرویس بهداشتی در بوستان تهران ویلا، لایروبی انهار سرپوشیده به ویژه نهر خیابان امام منتظر و نهر شمال خیابان ستارخان و ساماندهی اجتماعی بوستان های تهران ویلا و تاکستان به منظور ممانعت از حضور معتادین و افراد نابهنجار سایر مواردی هستند که در دست بررسی قرار دارند.

ساماندهی ایستگاه های تاکسی در محله تهران ویلا

پیرهادی با بیان اینکه در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله تهران ویلا مواردی در دست پیگیری است، بیان کرد:اصلاح پیاده رو مقابل مسجد المهدی(عج)، ساماندهی ایستگاه های تاکسی جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله نوری به منظور ایجاد سرپناه برای مسافران، بازگشایی خیابان سوم تهران ویلا به خیابان شهید شوریده، ساماندهی ترافیکی چهارراه دریان نو و ترمیم و روکش آسفالت پیاده روی خیابان های فرخ کیش، امام منتظر جنوبی و خیابان رئیس زاده از این دست موارد هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز احداث مجموعه ورزشی - فرهنگی، نورپردازی مسجد المهدی (عج) و تجهیز ساختمان سرای محله و مساعدت مالی جهت نوسازی مدرسه ریحانه در دست پیگیری است.

نوسازی مدارس لک زاده و ریحانه

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: اهالی محله تهران ویلا درخواست نوسازی مدارس لک زاده و ریحانه با توجه به قرارگیری در بافت فرسوده و همچنین استقرار پلیس راهور در خیابان تهران ویلا( ورودی بزرگراه شیخ فضل الله نوری و در خیابان امام منتظر چهارراه کابلی) را مطرح کرده اند که این موارد جهت اقدام به سازمان های مربوطه ارجاع شده است.

*محله توحید ( منطقه 2)

پیرهادی در ادامه به وضعیت محله توحید واقع در منطقه 2 اشاره کرد و گفت: توسعه میدان میوه و تره بار در خیابان رودکی، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و تعویض مخازن معیوب ، ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه تعمیرگاه های خودرو در خیابان خوش شمالی تا خیابان آزادی و فروش لوازم و سیستم های صوتی در خیابان ستارخان حد فاصل خیابان شادمهر تا خیابان بهبودی و احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله از مواردی است که در حوزه خدمات شهری در دست بررسی است.

احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی

وی بیان کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله ( به دلیل قرارگیری ارگان و سازمان های دولتی از جمله وزارت کار، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان ملی نخبگان و ...) در دست پیگیری است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مساعدت به مساجد سطح محله و تغییر تعرفه قبوض آب و گاز ساختمان سرای محله به تعرفه فرهنگی سایر مواردی است که در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: اهالی محله توحید نیز همانند سایر محلات درخواست استقرار کانکس نیروی انتظامی در سطح محله را داشته اند که این موضوع به ناجا ارجاع شده است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 228 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.