برگزاری جشنواره روش های برتر درس تربیت بدنی
خسروی معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تربیت بدنی و ورزش پدیده ای است که روابط افراد جامعه و سلامت جسم را تحت تاثیر قرار می دهد.فعالیت های ورزشی بخصوص برای دانش آموزان فرصتی را ایجاد می کند تا بتوانند علاوه بر سلامت جسمانی کار گروهی را یاد بگیرند و از نتیجه آن بهرمند شوند. 
 
خسروی در خصوص اقدامات خود در سال 96 اظهار داشت:یکی از مهم ترین فعالیت های ما کیفیت بخشی به ساعات درسی تربیت بدنی و آموزش های مناسب به رئسا و معلمان ورزش در هر منطقه است.
 
وی با اشاره به ارائه بسته های آموزشی به معلمان تربیت بدنی گفت:این بسته ها بر اساس دوره های تحصیلی و اعتبارات توزیع خواهد شد تا معلمان بتوانند روش های برتر ورزشی را به دانش آموزان یاد دهند.
 
معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:جشنواره روش های برتر درس تربیت بدنی در حال برگزاری است که مرحله کشوری آن نیز در شهریور ماه آغاز خواهد شد.
 
خسروی با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی در مدارس نیازمند اعتبار است گفت:در سال گذشته اعتبار خوبی در این حوزه داشتیم اما برای بهتر شدن وضعیت بودجه بیشتری باید داشته باشیم. 
 
وی در پایان بیان داشت:آموزش و پرورش برای یادگیری بهتر دانش آموزان به درس تربیت بدنی اردو های مختلف را در نظر گرفته تا در این اردوها دانش آموزان مهارت های  بیشتری کسب کنند.این اردوهای ورزشی  با مشارکت و  تعامل دانش‌آموزان ، معلمان، مربیان و اولیاء آنان انجام می‌گیرد.