اعلام جزئیات بیشتر اعتکاف‌ در دانشگاه علم و صنعت
ابراهیم نژاد مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت با اشاره به  برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت:مراسم معنوی اعتکاف سال ۹۶ از 21  فروردین ماه به مدت ۳  روز در مسجد دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود. 
 
وی افزود:هرساله این مراسم در دانشگاه علم  و صنعت با استقبال خوبی مواجه می شود و علاوه بر دانشجویان این دانشگاه،افراد دیگر هم می توانند حضور داشته باشند.
 
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: در حال حاضر مهلت ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف دانشگاه به پایان رسیده است.
 
ابراهیم نژاد ادامه داد:ظرفیت ها برای حضور در این مراسم تعداد 450 نفر است که از این تعداد یک سوم آن ها دختران و مابقی پسر هستند. درصورتی که این ظرفیت پر نشود سایر افراد از خارج از دانشگاه نیز می توانند در مراسم حضور یابند.
 
وی بیان داشت:معتکفین در تاریخ معین شده به مدت سه روز در مسجد به اعتکاف و راز و نیاز می پردازند . لازم به ذکر است پذیرش تنها تا ساعت ۱۲ شب صورت می گیرد و بعد از آن پذیرشی صورت نخواهد گرفت.
 
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد:مراسم معنوی ویژه معتکفین برگزار خواهد که از جمله این برنامه ها می توان به مناجات های مختلف اشاره کرد.همچنین آیت الله قاسمیان، آیت الله فرجی از سخنرانان این مراسم هستند.