تجهیز سالن کُشتی فجر محله شهرآرا/ تغییر ساختمان سرای محله دریان نو

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در خصوص وضعیت محله شهرآرا واقع در منطقه 2 گفت: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، تعریض خیابان پاتریس لومامبا  با اجرای طرح عقب نشینی و تملک برخی از املاک و خیابان شهر آرا به منظور کاهش بار ترافیکی در دست پیگیری است.

*اتمام عملیات ساختمانی احداث مسجد الزهرا(س).

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله شهرآرا پیشنهاداتی از سوی شورایاران مطرح شده که عبارتند از استفاده از سالن سوله توحید واقع در جنب تونل توحید،گسترش و تجهیز سالن کُشتی فجر و اتمام عملیات ساختمانی احداث مسجد الزهرا(س) که این موارد در دست بررسی است.

*محله دریان نو – منطقه 2

وی در ادامه به وضعیت محله دریان نو واقع در منطقه 2 اشاره کرد و گفت: نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، تعویض و نوسازی مخازن معیوب، احداث فضای سبز و بوستان، ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر در سطح محله به ویژه واحدهای مکانیکی در خیابان زنجان، انتقال ایستگاه میانی زباله (سکو) در خیابان زنجان شمالی به خارج از محدوده مسکونی در حوزه خدمات شهری پیگیری می شود.

پیرهادی افزود: اعضاء شورایاری پیشنهاداتی را در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک از جمله پیاده روسازی در برخی از معابر محله به ویژه خیابان شهید نیکروش و خیابان شهید ذوالفقاری،  ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر محله، ساماندهی ترافیکی محله با پیشنهاد یک طرفه کردن برخی از خیابان های مورد نیاز، اصلاح و ترمیم خط کشی های سطح محله و ساماندهی خط سواری خیابان حبیب اله – ستارخان مطرح کرده اند.

*نوسازی تابلوهای مزین شده به تصاویر شهدا

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تغییر تعرفه قبوض آب و گاز ساختمان سرای محله به تعرفه فرهنگی، تغییر ساختمان سرای محله و ترمیم و نوسازی تابلوهای مزین شده به تصاویر شهدا در سطح محله سایر مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

وی بیان کرد: پیگیری اجرای عقب نشینی دیوار انبار کشاورزی واقع در خیابان شادمهر در حوزه معماری در دست بررسی است.