کشف و ضبط مقادیر زیادی مواد سوختی قاچاق در پایتخت

محمد محمدی - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران؛ از کشف 85 هزار و 500 لیتر انواع مواد سوختی قاچاق در استان تهران خبر داد و گفت: با گزارش مردمی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی مواد سوختی قاچاق و فراروده‌های نفتی غیرمجاز، بلافاصله گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه کارشناسان کنترل کیفی فراورده‌های نفتی و مأموران آگاهی فاتب ( فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) عازم محل دپو و نگهداری این مواد شدند.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه محل دپو و بارانداز این مواد در خیابان فدائیان اسلام قرار داشت افزود: پس از بررسی و تحقیق، 6 تانکر بزرگ 30 هزار لیتری، یک تانکر 12 هزار لیتری و یک خاور 6 هزار لیتری حاوی مواد سوختی در محل مشاهده شد که فراورده‌های مکشوفه از نوع نفت سفید و گازوئیل است.

محمدی ادامه داد: در بازرسی‌ها، نمونه‌برداری‌ها و آزمایشاتی که توسط مهندس کنترل کیفی شرکت پخش فراورده‌های نفتی به عمل آمد، مشخص شد که با تقطیر و میعان آن در مخازن غیراستاندارد و غیرمجاز و انجام اقدامات متقلبانه، فراورده‌های سوختی قاچاق به روغن موتور تبدیل می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: در نهایت پرونده پس از صورت‌جلسه به همراه متهمین برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و مقدار 85 هزار و 500 لیتر مواد سوختی مکشوفه به انبار نفت شهرستان ری منتقل شد.