ساماندهی مشاغل مزاحم و تعمیرگاههای اتومبیل در محله کوی بیمه/ ترمیم آسفالت معابر سطح محله شهرک نفت

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله کوی بیمه واقع در منطقه 5 اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری ،احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله ، بهسازی و تکمیل مبلمان بوستان های سطح محله، پیش بینی بوستان کودک در انتهای خیابان مهرداد و تجهیز آن به وسایل ورزشی و تأمین روشنایی معابر سطح محله و ساماندهی مشاغل مزاحم وتعمیرگاههای وسائط نقلیه در سطح محله در دست پیگیری است.

*تخصیص ایستگاه اتوبوس در محله کوی بیمه

وی اضافه کرد: تخصیص ایستگاه اتوبوس در محله، ساماندهی خط سواری در تقاطع خیابان بیمه سوم و بوستان گلایل، ساماندهی ترافیکی خیابان شهید آزمون نیا (کوی بیمه 2)، میدان شهید سالاری تا خیابان شهید عظیمی ورودی به بلوار شهید نفیسی شهرک اکباتان و کوچه فیات از بلوار شهید نفیسی به خیابان بیمه چهارم سایر مواردی است که در حوزه عمران در دست بررسی است.

پیرهادی بیان کرد: اعضاء شورایاری محله درخواست پیاده روسازی از بوستان مینا تا خیابان اصلی اکباتان، اصلاح هندسی معابر از تقاطع بیمه سوم و بوستان گلایل تا خیابان شهید عظیمی و جا به جایی تیر برق واقع در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان عظیمی و بیمه چهارم را داشته اند که این موارد در دستور کار قرار دارد.

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: احداث امکان ورزشی در سطح محله، تجهیز ساختمان سرای محله، تغییر تعرفه های قبوض آب و گاز مصرفی به تعرفه های فرهنگی و انتقال خانه کوثر (زنان بی سرپرست و بد سرپرست) از زیرزمین ساختمان سرای محله به مکان مناسب تر در حوزه اجتماعی دست بررسی است.

*محله شهرک نفت– منطقه 5

وی در ادامه به شرایط محله شهرک نفت در منطقه 5 اشاره کرد و افزود: اعضاء شورایاری محله پیشنهاداتی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و افزایش مخازن زباله در راستای اجرای طرح تفکیک زباله تر و خشک، احداث فضای سبز در سطح محله، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از افراد ولگرد و زباله گرد مطرح کرده اند که این موارد در دستور کار قرار دارد.

*ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر سطح محله

پیرهادی اضافه کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله شهرک نفت همچنین اصلاح هندسی و همسطح سازی معابر پیاده روهای محله با توجه به قرارگیری محله در شیب، نصب پل عابر پیاده در تقاطع سیمون بولیوار به ورودی خیابان نفت، ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر سطح محله در دست اقدام است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به وضعیت محله در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: احداث سوله ورزشی الزهرا (س) در سطح محله، تجهیز ساختمان سرای محله به فضاهای آموزشی در سطح محله از مواردی است که در دست پیگیری است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده از مواردی است که در محله شهرک نفت در دست بررسی است.

وی به استقرار پلیس راهور در سطح محله و همچنین احداث مدرسه در همه مقاطع تحصیلی با توجه به عدم وجود مدرسه در محله به درخواست اهالی محل اشاره کرد و افزود: این موارد به دستگاه های مربوطه ارجاع شده است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.