هر گونه فعالیت تبلیغاتی  کارمندان سازمان بهزیستی در ایام انتخابات ممنوع است

انوشیروان محسنی بندپی گفت: طی بخش نامه ای اعلام  کرده ایم که هر  گونه سوءاستفاده از مددجویان سازمان بهزیستی کشور درایام انتخابات ممنوع است.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه هر گونه سوءاستفاده ازافراد معلول و یا سایر مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور ممنوع اعلام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ممنوعیت فعالیت کارکنان سازمان بهزیستی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به کارکنان سازمان بهزیستی اعلام شده که به هیچ وجه حق دخالت در امور انتخابات را ندارند و هر گونه فعالیت انتخاباتی آنها خلاف مقررات سازمان بهزیستی محسوب می شود.

بندپی ادامه داد: افراد می توانند خارج از ساعت اداری و در قالب ستادهای انتخاباتی فعالیت هایی را داشته باشند اما این فعالیت ها نباید در زمان حضور آنها در محل کار و استفاده از منابع دولتی باشد.

وی از ارجاع کارمندان متخلف سازمان بهزیستی کشور به دادگاه تخلفات اداری خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه تخلف موضوع به دادگاه تخلفات اداری ار جاع داده خواهد شد و در این دادگاه برای فرد متخلف تصمیم گیری می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر تدوین آیین نامه ومقررات برخورد با تخلفات اداری گفت: بدون شک هر گونه تصمیم گیری در رابطه با افراد متخلف بر مبنای آیین نامه و مقررات دادگاه تخلفات خواهد بود و این طور نیست که در ابتدا یک فرد اخراج شود.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم حفظ حرمت مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی بیان کرد: درخواست ما این است که کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر حرمت مددجویان نهادهای حمایتی را حفظ کرده و با وعده های دروغین سعی در جذب آرای آنها نداشته باشند.