تاکید نایب رئیس شورای شهر تهران  بر ساماندهی صنوف مزاحم تهران

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی صنوف مزاحم شهر تهران، اظهار داشت: در راستای ساماندهی صنوف مزاحم باید هماهنگی بین دستگاه ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وظیفه و ماموریت جاری و ساری شهرداری تهران در شهر، ساماندهی صنوف مزاحم است، افزود: از همان زمانی که شهرداری تشکیل شده یک شرکتی هم به نام ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تشکیل شد که وظیفه دارد نسبت به ساماندهی این صنوف اقدام کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هر دوره ای با توجه به گسترش، فعالیت و توسعه شهر تعدادی از صنوف جا به جا و در محدوده و حریم شهر مستقر می شوند.
طلایی با تاکید بر اینکه ساماندهی صنوف مزاحم در شهر تهران مشکل است، گفت: از سال 80 زمانی که بنده رئیس پلیس تهران بزرگ بودم، موضوع ساماندهی صنوف مزاحم در شهر تهران از جمله در میدان شوش را پیگیر بودیم تا آن را حل کنیم اما بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم حل نشده باقی مانده است.
وی با بیان اینکه مشاغل مزاحمی مانند چوب فروشی در پل چوبی بعد از تلاش های فراوان ساماندهی شده است، تاکید کرد: هرچقدر شهرداری تهران در بخش ساماندهی صنوف مزاحم فعال تر باشد و تعامل، همکاری و هماهنگی بیشتری با اتحادیه ها و ذی نفعان داشته باشد، روند انجام کار تسریع پیدا می کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با ساماندهی صنوف مزاحم یک اقدام برد برد صورت می گیرد که هم شهروندان و هم مدیریت شهری از آن به خوبی استفاده خواهند کرد.