اختصاص سازه‌های رایگان به کاندیدهای انتخابات
عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات این سازمان در بحث انتخابات، اظهار داشت: این سازمان برای موضوع انتخابات و تبلیغات شهری در دو حوزه کاری تبلیغاتی انجام می دهد.
 
وی افزود: در بخش اول پروژه تبلیغاتی در حوزه دعوت به حضور حداکثری مردم و نشان دادن پیامها و تصاویری از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین تصاویر حضور باشکوه دوره های گذشته است که بر روی سازه های فرهنگی اکران می شود.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان  مجری سیاست هایی است که فرمانداری تهران برای انتخابات در نظر گرفته است، گفت: سیاست ها و آیین نامه ها را خود فرمانداری تهران متناسب با موضوعات خاص به ما ابلاغ می کند تا ما بر اساس آن فضای انتخاباتی در اختیار داوطلبان قرار دهیم.
 
علیزاده ادامه داد: به دلیل اینکه فضای انتخابات، فضای برابری باشد حدود 4هزار سازه تبلیغاتی در سطح مناطق 22 گانه تهیه شده و بین کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر تهران توزیع می شود تا آنها بتوانند از این فضا استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه این سازه ها به صورت موقت در سطح شهر تهران نصب می شوند، تصریح کرد: بیلبورهایی که بر روی عرشه پل ها قرار دارد برای حضور حداکثری مردم استفاده می شود.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد: سازه ها در مکان هایی نصب می شوند که هم دید خوبی داشته باشند و هم اینکه مزاحم تردد شهروندان نباشند.
 
علیزاده با تاکید بر اینکه ستادهای تبلیغاتی خود می توانند تبیلغاتشان را بر روی سازه ها نصب کنند، گفت: این سازه ها رایگان در اختیار این کاندیدا قرار می گیرد.
 
وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی بعد از پایان یافتن انتخابات شروع به جمع آوری و پاکسازی سطح شهر می کند، یادآور شد: برای اینکه کاندیدا از فضاهای عمومی مانند راهنمایی و رانندگی، دیوارها، درب منازل و اماکنی که مالک خصوصی دارد، استفاده نکنند این سازه ها را در سطح شهر نصب می کنیم تا علاوه بر فضاهای مجازی بتوانند از این سازه ها هم استفاده کنند.